Onze filosofie

 

 

 

"Vernieuwen is soms gewoon een andere blik werpen op wat we al voor ogen hebben"

 

 

Je marktonderzoeken verdienen speciaal ontwikkelde onderzoekstechnieken.


De meeste bedrijven die een marktonderzoek willen laten uitvoeren, vinden dat hun probleem uniek is. En gelijk hebben ze: elke markt, elke doelgroep en elk product hebben hun eigen specifieke kenmerken.

 


Ook bij Dedicated delen we die mening: we doen er alles aan om onderzoekstechnieken te vinden die jouw investeringen in marktonderzoek optimaliseren. Hiervoor is creativiteit nodig. Het is immers niet het zware geschut dat de meest nauwkeurige resultaten oplevert.

 

Net als elk ander marktonderzoeksbureau kunnen we om het even welke onderzoekstechniek inzetten die nodig is om je project tot een goed einde te brengen. Toch vinden we dat een 'tailor-made' methodologie nutterige resultaten oplevert om een oplossing te vinden voor je probleem.


Het is essentieel om alle onderzoekstools goed te beheersen, maar nog belangrijker is om ze verstandig te gebruiken.

 

Vind jij ook dat je een geval apart bent ? Contacteer ons dan voor je volgende marktonderzoekproject.

 

Je marktonderzoeken verdienen een creatief en innovatief bureau.

 

Door de stijgende concurrentie wil elk bedrijf zich onderscheiden … door andere, creatieve en innovatieve oplossingen te bieden. Elk speelt zijn kwaliteiten uit om zijn methoden aan te passen aan de specifieke kenmerken van klanten en markten.

 

Deze continue zoektocht geeft blijk van een diepgewortelde overtuiging dat elk onderzoek (echt) uniek is. Toch zijn de resultaten niet altijd naar verwachting en stoot men op methodologische beperkingen. Bij Dedicated verblinden we onze klanten niet met vergezochte methodologieën en snufjes.

 

We bekijken de dingen liever op een andere manier. Bij Dedicated zijn we er namelijk van  overtuigd dat we meer kwalitatieve resultaten kunnen genereren door een andere blik op de dingen te werpen.

 


Ook overtuigd dat innovatie en creativiteit binnen handbereik liggen? Contacteer ons dan voor je volgende marktonderzoek.

 

Je marktonderzoeken verdienen het om resultaten op te leveren.

 

Vertrouw je een marktonderzoek toe aan een gespecialiseerd bureau, dan verwacht je duidelijke en bruikbare conclusies. Niet enkel aanwijzingen of sporen … maar concrete pistes.

 

Dedicated vindt dat er evenveel energie moet gaan naar het verzamelen van de gegevens als naar de diepgaande analyse ervan. We beperken ons niet tot het tonen van wat we hebben geobserveerd. We streven er namelijk vol passie naar om de resultaten te begrijpen, ze te structureren en ze in perspectief te plaatsen om er zo de essentie uit te halen.

 

Dingen willen onderzoeken en begrijpen zit in ons bloed. En we weten dat onze klanten resultaten willen.

 

Vind jij ook dat onderzoeksresultaten je moeten helpen bij beslissingen? Denk dan samen met ons na over je volgende marktonderzoek.

Je marktonderzoeken verdienen een vertrouwenspartner.

Dedicated werkt sinds jaar en dag met klanten uit verschillende sectoren. Meestal krijgen we gerichte vragen voor onderzoeken die een antwoord moeten bieden op een precies probleem op een bepaald tijdstip. Toch hebben we tal van klanten kunnen overtuigen om de Dedicated-ervaring te herhalen. Daar zijn we trots op. We danken dit immers aan onze sterke wil om trouw te zijn … Trouw aan onze kwaliteitscriteria, trouw in de overdracht van de verzamelde informatie, trouw aan het respecteren van de privacy, trouw aan het feit dat elk onderzoek acties moet opleveren, en last but not least ... trouw aan onze waarden.

 

Het klikt misschien ouderwets, maar we geloven dat inzet, oprechtheid, transparantie, proactiviteit en fijngevoeligheid de basis vormen van een productieve en harmonieuze samenwerking. En dat zullen we blijven geloven.

 

Werk ook jij graag in alle vertrouwen? Contacteer ons dan voor je volgende marktonderzoekproject.

Je marktonderzoeken verdienen een bureau dat zich 100% inzet.

Meestal wordt een marktonderzoek uitgevoerd omdat er een dringende nood is aan informatie. Welke versie van een advertentie kiezen? Wat was de impact van deze promotieactie? Zijn onze medewerkers tevreden over hun werkomgeving? Hoe zullen de consumenten deze tarieven onthalen? Hoe zullen onze kiezers reageren op een dergelijk evenement? Uiteraard willen onze klanten zo snel mogelijk antwoorden die meteen inzetbaar zijn.

Bij Dedicated weten we dat korte deadlines even belangrijk voor onze klanten zijn als de betrouwbaarheid van de resultaten. Beloven we je een bepaalde uitvoeringstermijn, dan houden we ons eraan … maar niet ten koste van de kwaliteit. Bij om het even welke uitvoeringstermijn besteden we aan elke cruciale stap van een onderzoek evenveel tijd: de opmaak en de pretest van de vragenlijst, de diepgaande briefing van de enquêteurs, de dataverwerking ... en uiteraard de analyse en de conclusies die je echt verder zullen helpen.

Kortom, korte deadlines betekenen voor ons niet dat er  overhaast te werk kan worden gegaan. Onze wil om de verzoeken van onze klanten en beloftes na te komen, vraagt uiteraard een perfecte organisatie … maar ook en vooral passie voor ons vak.

Ben jij ook iemand die geen moeite spaart? Contacteer ons dan voor je volgende marktonderzoekproject.

Je marktonderzoeken verdienen een andere kijk.

 

We hebben misschien niet de anciënniteit van onze grootste concurrenten, of een leger jonge projectleiders, of gigantische telefooncentrales die we moeten laten renderen ... wat we wel hebben is liefde voor ons vak. 

 

Vele van onze vroegere of huidige medewerkers komen van deze grote marktonderzoeksbureaus. Dedicated werd opgericht om het anders te gaan doen. Door de tijd te nemen om samen met onze klanten na te denken over de beste manier om hun marktonderzoeken te optimaliseren. Om te begrijpen hoe onze klant de onderzoeksresultaten zal gebruiken … om daarna originele, innovatieve en betaalbare methoden voor te stellen. Naast deze onmisbare kwaliteitscriteria wilden we onze klanten ook het volgende bieden: echt beschikbaar zijn, plezier in ons vak en betrokkenheid.

Vind jij ook dat concurrentie iedereen ten goede komt? Brief ons dan over je volgende onderzoek.

 

Je marktonderzoeken verdienen zorgvuldig veldwerk.

Vertrouw je een marktonderzoek toe aan een gespecialiseerd bureau, dan verwacht je concrete en onmiddellijk inzetbare conclusies ... en niet enkel dat de enquêtes werden uitgevoerd! Bij Dedicated weten we dat er vaak originele bevragingsmethoden nodig zijn. Om de mechanismen van de markt diepgaand te begrijpen. Om inzichten te hebben die je helpen bij je beslissingen. Inzichten die verdergaan dan clichés en evidenties.

 

Hiervoor is het inzetten van op maat gemaakte methoden cruciaal (tailor-made aanpak).

Ben ook jij van het perfectionistische type? Denk dan samen met ons na over je volgende marktonderzoek.


 

Contacteer ons voor je volgende marktonderzoek.

 

Ontvang een gratis offerte

 

 

 

ZIJ VERTROUWEN OP ONS

Deze website maakt gebruik van cookies De website van Dedicated gebruikt functionele cookies. In het geval van het analyseren van websiteverkeer of advertenties, worden ook cookies gebruikt voor het delen van informatie, over uw gebruik van onze site, met onze analysepartners, sociale media en advertentiepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten Alle cookies toelaten